Pastacirapunsel’s Blog

BU SETLERDEN BİRİ ÇOCUĞUNUZUN OLABİLİR:)

Posted on: Nisan 18, 2011

L1110370

L1110365

Barbie ve Spiderman… Kim sevmez? Hem de kurabiye olarak karşımıza çıkıyorlarsa…

Biz de öyle düşündük:)

Pastacı Rapunsel bu hafta 23 Nisan Çocuk Bayramı şerefine kurabiye setleri hazırladı. Üstelik setlerimizidört kişiye armağan ediyoruz.Tarçınlı-zencefilli, tamamen ev yapımı, güvenle çocuklarınıza verebileceğiniz şeker hamuruyla kaplı bu setlerden biri çocuğunuzun olsun ister misiniz?

Öyleyse bu yazının altına yorumlarınızı bekliyoruz.Çarşamba akşamına kadar yorum bırakanlar arasından 4 kişiye beşli kurabiye setlerimizden hediye ediyoruz.( 2 Barbie – 2 Spiderman kurabiye seti ) Lütfen yorum bırakırken Barbie ya da spiderman olarak belirtiniz.

Kargo Peşrembe günü yola çıkacak ve 23 Nisan da çocuğunuza ulaşacak…

Yaşasın 23 Nisan!Not: Kargo ücreti alıcıya aittir..

37 Yanıt to "BU SETLERDEN BİRİ ÇOCUĞUNUZUN OLABİLİR:)"

spiderman’a talibim umarım kazanan şanslı ben olurum

Spiderman’A talibim yazmışım çok rahatsız etti düzeltiyorum Spiderman’e talibim 🙂

yiğenim tam bir barbie ve kurabiye canavarı,yorum yapan ikinci kişiyim ve kurabiyeleri bekliyorummmm:))))

barbıe benım kızımın olabılırmı

Bende geldim:) Barbilerden hoşlanmasamda Öykücük bunu sevecektir. Hadi bakalım rast gele:)Ve teşekkürler..

Sizin kalitenize ve pastalarınıza ve kurabiyelerinize bayılıyorum…
yaptığı işi önemseyen değer veren gerçekden,işini hakkıyla yapan sizlere teşekkürü bir borç biliyorum…pastalarınızı bir kez tadan başka pasta yiyemezz ben ve eşim bunu deneyerek gördükk…1 numarasınız..oğlum gökalp in bir yaş pastası mükemmeldi…..size teşekkür ederim…ellerinize ve gönlünüze sağlıkk….kurabiyelerinizi oğluma hediye etmeyi isterim spder man li olanlardan..kazanamasamda sorun değil…sizleri ve kalitenizi tanımış olmak en büyük mutluluk…DOSTÇAKALIN..

ben de istiyorum bende…Spiderman olsun ama 🙂

bizde barbie diyelim o zaman.
gerçi kızımız “keloğlan” sevdalısı ama 🙂

sevgiler,

Sırf bu düşünceniz bile tebrike değer;bütün cocukllara şans diliyorum kendi kızıma da;)) ve barbie lütfen 😉

Bende istiyorum. :)) Spiderman oğluşuma Teşekkür ederim

arkadaşım çok ama çok güzel gözüküyorlar. Benim kızım biraz cins biliyosun. Görünce barbie’li kurabiyeleri çok sevecektir. mutlaka ama yemeye gelince sorunludur biraz. Ama olsun ben barbie li kurabiyelere talibim minik kuşum yemezse ben yerim 🙂
ellerine sağlık.

kız annesiyim Barbie diyorum 🙂
yemeğe kıyılmazlar ama 🙂

Oğlum çok sever Spiderman’i..
Şans bakalım…

Merhaba. Harika görünüyor kurabiyeler… Oğlum spiderman kurabiyeleri görse bayılır herhalde. Süper bir sürpriz olurdu. Bakalım, kısmet:)))

hem oğlum hem kızım var.. ama özellikle barbie talibim çünkü kızım hastası..sizinde bayramınız kutlu olsun..

geçen sene 1 yaş pastası yaptırmıştık pastacı rapunselden kızıma, bu sene de böyle bir barbie bebek pastası neden olmasın 🙂

çok güzel barbie ler.inşallah benim kızımın olur.şansımız bol olsun

Sevgili Didem Hanım ; sizin pastalarınızın güzelliğini tatmış biri olarak talihlilere oh afiyet olsun diyorum. Sevgiyle bize debol şans

hımmm biz de spidermane talibiz 🙂

Öncelikle çok Guzel görünüyorlar 😉 öyküm biliyorsunuz sindirella düşkünü barbie de vazgeçilmezi insallah 23 Nisan’da barbie 6 hazirandada dogum gununde sindirella kurabiyelerinjn tadına bakacağına inanıyorum ;). Ellerinize saglık ,cidden özledik önümüzdeki günlerde sizi mail bombardımanına tutacağım 😉 Sevgilerimle

güzel kızımın 24 nisan doğumgünü 2 yaşına giriyor
barbilerden olsa fena olmazdı :))
bu arada çok güzel gözüküyorlar elinize sağlık..

barbie olabilir tabiki 2 tane küçük cadıma mükemmel bir süpriz olabilir ama kazan olabilirsem tabiki herkese bolca şans diliyorum :))

ayrıca mükemmel gözüküyorlar 🙂

merhabalar…
azrada engelleyemediğim bir barbie-winx hayranlığı başladı. 5 gündür hasta yatan kızıma çok güzel moral olurdu rapunsel lezzetini tatmak. çok güzel bir bayram hediyesi olacak çocuklara. tüm çocukların bayramı kutlu olsun. ellerinize sağlık rapunsel
sevgiler …
serap

oğlum kayra için spiderman kurabiyeler güzel bir 23 nisan hediyesi olurdu. pasta ve kurabiyeleriniz çok lezzetli.ellerinize sağlık. tüm çocukların 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun.

oğlum kayra için spiderman e talibim.
tüm çocukların 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun. kazanan çocuklar çok mutlu olacak. ellerinize sağlık.

İnce düşünceniz için tebrikler… Harika gözüküyorlar.
Ben de spiderman ‘ e talibim.

bu 23 nisanda şans belki benim oğluma güler. spiderman diyorum 🙂

Ben hem ireme hem kendime talibim 🙂 senin o güzel kurabiyelerine kim hayır diyebilir ki ????

Ben ve kızım da talibiz, Barbie 🙂

Teşekkürler…

cokkk guzelll 🙂 dogumgunumuzde yaklasmısken harıka olur dıyorum, daha ne olsun, tadı da tartısılmaz

çekiliş sonuçlarımız belli oldu:)

Barbie talihlileri bahar ve kızısı yağmur , ve İlke Akova – inci:)
spider man talihlileri ise: bilge güneş , ve fatih çiğdem:))
pastacirapunsel@gmail.com a iletişim bilgileinizi gönderebilirseniz, Perşembe günü kurabiyeleriniz kargoya teslim edilecektir..
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler…..

Yaşasın 23 Nisan…

:((( üzüldük :(((((

ben de nehir de barbii istiyoruuuuuuz:)))

olamaz üzüldümmm 😦

Bu lezzeti tatmış biri olarak..Biz de Begümün şansını deneyelim..

Çok teşekkür ediyorum :)))) Kurabiyeler gelince oğlumun yüzündeki ifadeyi merak ediyorum… Sürprize bayılacak. iyiki varsınız.

Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

1 yaş butik pasta 1 yaş cupcake seti 1 yaş kurabiyeleri 1 yaş pastaları 1 yaş pastası 2 yaş pastası 2. yaş pastası çocuk doğumgünü pastası 3 yaş pastası 5 yaş pastası 35.yaş pastası 41.yaş pastası araba pasta barbie pasta bebek pastaları bebek pastası butik 1 yaş pastası butik cupcake butik doğumgünü pastası butik doğum günü pastası butik düğün pastası butik kurabiye butik kurabiyeler butik nişan pastası butik pasta butik pastalar butik çocuk pastaları butik çocuk pastası cupcake seti deniz temalı pasta diş buğdayı partisi diş buğdayı partisi pastası diş buğdayı pastaları doğum günü cupcake seti doğumgünü pastaları doğumgünü pastası doğum günü pastası etiketli su şişeleri eşe sürpriz pasta hello kitty pasta kutlama pastaları kutlama pastası kız bebek 1 yaş pastaları kız çocuk doğumgünü pastası kız çocuk pasta kız çocuk pastaları minnie mouse kurabiye minnie mouse pasta minnie pasta nişan kurabiyeleri nişan pastası pembe pasta pepee pasta pepee pastası prenses pasta tasarım butik pastalar tasarım pasta tasarım pastalar çocuk doğumgünü pastaları çocuk doğumgünü pastası çocuk pastaları çocuk pastası özel gün pastaları özel gün pastası özel kutlama pastaları özel tasarım 1 yaş pastası özel tasarım butik pasta özel tasarım cupcake özel tasarım cupcake seti özel tasarım pasta özel tasarım pastalar şeker hamurlu cupcake seti şeker hamurlu pasta şeker hamurlu pastalar şimşek mcqueen pasta şirinler pastası

Twitter Güncelleştirmeleri

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

